Nyheter

Nytt partnerskap mellan OnePartnerGroup och Svensk Handboll

Rekryterings- och bemanningsföretaget OnePartnerGroup och Svensk Handboll har, via rättighetsbolaget ISP Sport, ingått ett partnerskap som sträcker sig tre år framöver.
– Våra dam- och herrlandslag ligger alla svenskar varmt om hjärtat och vi på OnePartnerGroup är stolta över att vara partner till Svensk Handboll, säger Anders Mårtensson, marknadsdirektör på OnePartnerGroup.

Sponsoravtalet innebär att OnePartnerGroup kommer att synas tillsammans med de blågula landslagen på både dam- och herrsidan.

– Handboll är en härlig och fartfylld sport som kan spelas av alla, oavsett ålder, kön och bakgrund. Handbollen bygger på kamratskap och är en sport där spelarna respekterar både varandra och domarna trots att det är tuffa tag på planen under matcherna, säger Anders Mårtensson och fortsätter:

– Svenska Handbollförbundets vision är att vara nära publik, media, sponsorer och sporten. Det ligger väl i linje med OnePartnerGroups vision att vara Sveriges lokalaste partner och jobba nära våra kunder och samarbetspartners.

Samarbetet innebär också att OnePartnerGroup är blir Gamedaypartner, vilket betyder att de får stor exponering i de svenska seniorlandslagens digitala kanaler under matchdagar.

Stefan Lövgren, vd för Svenska Handbollslandslaget AB:
– Vi har under en längre tid haft ett fint samarbete med OnePartnerGroup, ett partnerskap som nu förlängs och utvecklas ytterligare. Vi är glada att de vill satsa på såväl senior- som ungdomslandslagen och hjälpa oss i vår vision om att utveckla spelare och leverera handboll i världsklass.

Om OnePartnerGroup
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern med ett unikt helhetskoncept för företag. Vi är en trygg partner när du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Hos oss har du tillgång till den bästa lokala kompetensen inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Du får också flexibla lösningar som möjliggör långsiktig tillväxt och lönsamhet. Vi finns nära dig. OnePartnerGroup är verksam på 47 orter, med över 2600 engagerade medarbetare. Genom vår kännedom om, och närvaro på, så många platser är vi Sveriges lokalaste samarbetspartner.

ISP Sport inleder 2019 med att expandera ytterligare

Ett nytt år innebär som bekant nya möjligheter. För oss på ISP Sport medför det också fyra nya medarbetare.

– Vi är ett snabbväxande bolag och efter ett riktigt starkt 2018 startar vi det nya året med att satsa ytterligare. Vi hälsar våra nya kollegor varmt välkomna till ISP, säger Andreas Ottermark, vd på ISP Sport.

De tjänster som nu tillsätts är en vd-koordinator som kommer att stötta och avlasta vd så att mer tid frigörs åt att utveckla bolaget. Till kontoret i Göteborg ansluter även en digital marketing manager vars mål bland annat är att utveckla, modernisera och stärka varumärket för ISP och dess uppdragsgivare. Utöver det förstärks även ekonomiavdelningen med en ny resurs.

I Stockholm har en nationell försäljningschef anställts med ansvar för försäljningen av de nationella rättigheterna av exponering i den internationellt uppmärksammade appen Forza Football.

– Dessa nyrekryteringar gör att vi blir än mer professionella och kan ta nästa steg i vår utveckling. Vi har växt ordentligt de senaste åren och det ska vi fortsätta göra även framöver. Därför känns det väldigt bra att vi nu fyller på med den kompetens som behövs, säger Andreas Ottermark.

 

Nedan följer en kort presentation av våra nya medarbetare.

Karin Sjöholm – VD-koordinartor 

Karin har de senaste två åren jobbat som ledningsassistent på Forbo Flooring AB. Ett varierat arbete med mycket HR-administration och stöttning för vd och försäljningschef.

På sitt CV har Karin också 4,5 år på ett energiföretag i Göteborg, men har den stora delen av sitt yrkesverksamma liv har varit i rese- och konferensvärlden, där hon jobbat som projektledare med B2B.

 

Olof Lidh – Digital Marketing Manager

Olof kommer senast från IFK Göteborg och More PR där han delat sin tid. Hos IFK Göteborg har han jobbat i olika former sedan 2011. Senast i en roll som kan liknas vid en content manager. En roll som han under de senaste två åren kombinerat med att arbeta som PR-konsult på More PR.

 

Rudolf Mamoka – Nationell försäljningschef Forza Fotboll

Rudolf kommer vara baserad i Stockholm och ha hand om det nya spännande samarbetet med Forza Football. Kommer från media- och annonseringsbranschen där han senast arbetat framgångsrikt som säljchef hos Eniro.

 

Tobias Johnsson – Ekonomi

Tobias har jobbat som redovisningsekonom i snart tre år. Vid sidan av sitt civila arbete spelar han även handboll på elitnivå i HK Aranäs, där han varit de tre senaste säsongerna.

ISP Sport tecknar nytt treårigt sponsoravtal med Prioritet Finans

Rättighetsbolaget ISP Sport och finansbolaget Prioritet Finans har tecknat ett nytt marknadsförings- och sponsoravtal för perioden 2019-2022. Avtalet innebär att Prioritet Finans utökar sitt idrottsengagemang under den kommande treårsperioden och även ingår partnerskap med flera folkkära idrottsförbund.  – Det nya treårsavtalet innebär att Prioritet Finans utökar sitt engagemang inom svensk idrott vilket är väldigt glädjande för de idrottsklubbar och förbund som nu får ett utökat ekonomiskt stöd för sin verksamhet, säger Andreas Ottermark, vd på ISP Sport. 

ISP Sport har samarbetat med Prioritet Finans sedan 2012. Förutom att vara en stor kund har Prioritet Finans även fungerat som likviditetspartner till ISP, som vuxit med över 500 procent de senaste fyra åren och som i år omsätter lite över 150 miljoner kronor.

– Vi växer gärna tillsammans med våra kunder och hittar gärna samarbeten där vi kan använda våra kunders kompetens och erfarenhet. Prioritet Finans har de senaste åren varit både en kund och en livsnödvändig likviditetspartner till oss under vår snabba tillväxtresa. För att kunna växa snabbt måste man ha en trygg och säker likviditet så att man snabbt kan fånga nya affärsmöjligheter när de dyker upp. Vår tillväxt hade inte varit möjlig utan det nära samarbetet med Prioritet Finans.

För ISP Sport innebär det förlängda samarbetet främst att det är ett stort uppdrag, men också att ISP Sport tillsammans med Prioritet Finans kan erbjuda klubbar och förbund ett modernt partnerskap som även innehåller finansierings- och likviditetslösningar.

– Tillsammans med Prioritet Finans har vi kunnat erbjuda våra uppdragsgivare, det vill säga klubbar och förbund, ett modernt sponsorupplägg där vi hanterar både kommersiella rättigheter och lösningar som säkerställer likviditeten hos klubbar och förbund. Ett aktuellt exempel på det är samarbetsavtalet mellan Prioritet Finans och Malmö Redhawks som ingicks i november förra året, säger Andreas Ottermark, vd för ISP Sport.

Nils Wiberg är vd för Prioritet Finans. Han menar att ISP Sport har en central roll i svenskt idrottsliv och representerar en väldigt bred och attraktiv rättighetsportfölj för de sponsorer som använder sponsring och sports marketing som ett verktyg i det egna varumärkesarbetet.

– Avtalet med ISP är en del av vår strategiska satsning på att stödja idrotts- och föreningslivet i hela landet. Idrotten har en viktig och fostrande roll i samhället. Den lär ungdomar att arbeta tillsammans och bidrar till en bättre folkhälsa. Vi vill vara med och finansiera svensk idrott för att det kombinerar möjligheten att göra något bra för samhället och idrotten samtidigt som vi gör något bra för vårt företag, säger Nils Wiberg.

För mer information:

Andreas Ottermark, vd ISP Sport. Tel: 0706-30 58 80. E-post: andreas@isp-sport.se

Nils Wiberg, vd Prioritet Finans, Tel: 0706-26 79 72, nilsw@prioritet.se

www.isp-sport.se

ISP – In Sports Promotion verkar i den mixade zonen mellan näringsliv och idrottsliv. Där levererar vi framgångskoncept till företag, förbund och föreningar; det har vi gjort sedan 1985. Dels handlar det om företag som vill utveckla och modernisera sin marknadsföring, både när det gäller exponering och att stärka varumärket. ISP har också modellen att utveckla och maximera intäkterna till förbund och föreningar, där alla parter blir vinnare. 

ISP Sport tecknar nytt samarbetsavtal med rekryterings- och bemanningsföretaget OnePartnerGroup

Rättighetsbolaget ISP Sport och rekryterings- och bemanningsföretaget OnePartnerGroup har tecknat ett nytt marknadsförings- och sponsoravtal för perioden 2019-2022. Avtalet innebär att OnePartnerGroup växlar upp sitt idrottsengagemang under den kommande treårsperioden och även ingår partnerskap med flera olika idrottsförbund.  – Vi har utifrån vår breda rättighetsportfölj satt ihop ett anpassat upplägg för OnePartnerGroup som innebär ett utökat engagemang i svensk idrott året runt, säger Andreas Ottermark, vd på ISP Sport.  

Det nya avtalet innebär att OnePartnerGroup nu blir partner till Svenska Skidförbundet längd – Ski Team Sweden X-Country, Svensk Futsal och till de svenska handbollslandslagen på både dam- och herrsidan. Med partnerskapen följer även rättigheten att använda förbunden i sin egen marknadsföring. Sponsoravtalet innehåller även ett helt nytt samarbete med den internationella appen Forza Fotball.

– Med ett utökat partnerskap med flera av landets största och mest folkkära idrottsförbund och landslag ökar effekten av OnePartnerGroups satsning på svensk idrott. Det ökar kännedomen om det egna varumärket i ett positivt sammanhang som berör och engagerar många människor på en nationell nivå, säger Andreas Ottermark.

ISP Sport är ett snabbväxande bolag. För Andreas Ottermark innebär det nya samarbetet med OnePartnerGroup en viktig pusselbit i det egna företagets fortsatta tillväxtstrategi.

– Vi växer gärna tillsammans med våra kunder och hittar gärna samarbeten där vi kan använda våra kunders kompetens och erfarenhet. OnePartnerGroup har hjälpt oss att rekrytera rätt kompetenser och nyckelpersoner till vårt företag oavsett om vi växer i Stockholm, Göteborg eller Malmö.

 Anders Mårtensson är marknadschef på OnePartnerGroup, Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag med kontor på 46 platser runt om i landet. Han ser sponsring som ett centralt verktyg för att öka kännedomen om det egna företaget för att kunna fortsätta att växa i hela landet.

– Sponsring av idrott har varit en viktig och framgångsrik del i vårt arbete med att öka kännedomen om vårt företag och vår verksamhet. Under året har vi öppnat upp nya kontor på sex olika platser i landet och under nästa år räknar vi med att etablera oss på ytterligare några lokala marknader.

Satsningen på sponsring av idrott förklarar han med att det är samma värden som genomsyrar idrotten som också är närvarande i OnePartnerGroup.

– Att vara del av ett lag eller ett landslag innebär att man presterar tillsammans med andra. Man hjälps åt för att nå sina mål. På samma sätt arbetar vi tillsammans med våra kunder och uppdragsgivare för att tillsammans hjälpas åt att nå deras mål, säger Anders Mårtensson.

 

För mer information:

Andreas Ottermark, vd ISP Sport. Tel: 0706-30 58 80. E-post: andreas@isp-sport.se

Anders Mårtensson, marknadschef OnePartnerGroup. Tel: 0736-63 79 36. E-post: anders.martensson@onepartnergroup.se

www.isp-sport.se

www.onepartnergroup.se

 

 ISP – In Sports Promotion verkar i den mixade zonen mellan näringsliv och idrottsliv. Där levererar vi framgångskoncept till företag, förbund och föreningar; det har vi gjort sedan 1985. Dels handlar det om företag som vill utveckla och modernisera sin marknadsföring, både när det gäller exponering och att stärka varumärket. ISP har också modellen att utveckla och maximera intäkterna till förbund och föreningar, där alla parter blir vinnare.

 

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern med ett unikt helhetskoncept för företag. Vi är en trygg partner när du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Hos oss har du tillgång till den bästa lokala kompetensen inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Du får också flexibla lösningar som möjliggör långsiktig tillväxt och lönsamhet.

ISP Sport tecknar treårigt samarbetsavtal med Erlandsson Bygg

Rättighetsbolaget ISP Sport och byggkoncernen Erlandsson har tecknat ett nytt marknadsförings- och sponsoravtal för perioden 2019-2022. Avtalet innebär att Erlandsson utökar sitt idrottsengagemang under den kommande treårsperioden och även ingår partnerskap med flera idrottsförbund.  – Vi har utifrån vår rättighetsportfölj satt ihop ett komplett och heltäckande avtal som innebär en utökad närvaro för Erlandsson i olika idrotter, under olika säsonger och i olika kanaler, säger Andreas Ottermark, vd på ISP Sport. 

 

Det nya avtalet innebär att Erlandsson nu blir partner till Svensk Friidrott, Svenska Skidförbundet längd – Ski Team Sweden X-Country, Svensk Futsal och till de svenska handbollslandslagen på både dam- och herrsidan samt till ungdoms-SM i handboll. Dessutom fortsätter företagets engagemang som huvudsponsor i Djurgården Fotboll, Djurgården Hockey, Malmö Redhawks och Almtuna IS.

– Med ett utökat partnerskap med flera av landets största och mest folkkära idrottsförbund och landslag ökar effekten av Erlandssons satsning på svensk idrott. Det ökar kännedomen om det egna varumärket i ett positivt sammanhang som berör och engagerar många människor på en nationell nivå.

 

I avtalet mellan Erlandsson och ISP ingår även ett helt nytt samarbete med den internationella appen Forza Fotball.

 – Förutom partnerskapet med utvalda förbund har vi i vårt skräddarsydda paket till Erlandsson även inkluderat närvaro vid ett antal stora TV-sända arrangemang inom både fotboll och längdskidor. Partnerskapet med Forza Football innebär även en ökad närvaro i digitala kanaler. Det gör att vi verkligen har maximerat nyttan av Erlandssons satsning på sports marketing de kommande tre åren, säger Andreas Ottermark.

 

Erlandsson är ett av Sveriges största byggföretag och har de senaste åren medvetet arbetat med sports marketing för att bidra till en positiv och hållbar samhällsutveckling.

 – För oss är stödet till idrotten en viktig del av vårt CSR-arbete och vårt samhällsansvar. Vi är ett värderingsstyrt entreprenadföretag som tar ett ansvar för idrottsverksamheten i Sverige som står för en öppenhet för alla. Vi har också som mål att bli branschens mest attraktiva arbetsgivare. Med det nya partneravtalet hoppas vi att allt fler får upp ögonen för vår roliga och spännande bransch, säger Jennie Sahlsten, koncernchef för Erlandsson Bygg.

Erfarenheterna av det tidigare samarbetet med ISP, och de positiva och konkreta resultat som det lett fram till, var avgörande för beslutet att ingå ett utökat treårsavtal mellan 2019 och 2022.

– Vi är väldigt nöjda med det nära samarbetet vi haft med ISP de senaste åren och känner oss nu redo att ta nästa steg och tillsammans med ISP, klubbar och förbund arbeta för att utveckla och stödja svensk idrott. Genom att idrotten engagerar många människor på ett äkta och positivt sätt skapar vår medverkan uppskattning från så väl kunder som hos vår personal. Genuint engagemang är en central del av vår företagskultur och grunden till all framgång.

 

 

För mer information:

Andreas Ottermark, vd ISP Sport. Tel: 0706-30 58 80. E-post: andreas@isp-sport.se

Jennie Sahlsten, koncernchef för Erlandsson Bygg. Tel: 0701-89 00 30. E-post: jennie@erlandssonholding.se

www.isp-sport.se

www.erlandssonbygg.se

 

 ISP – In Sports Promotion verkar i den mixade zonen mellan näringsliv och idrottsliv. Där levererar vi framgångskoncept till företag, förbund och föreningar; det har vi gjort sedan 1985. Dels handlar det om företag som vill utveckla och modernisera sin marknadsföring, både när det gäller exponering och att stärka varumärket. ISP har också modellen att utveckla och maximera intäkterna till förbund och föreningar, där alla parter blir vinnare.

Vi söker en Digital Marketing Manager till vårt kontor i Göteborg!

Vill du vara med och bidra i den mixade zonen mellan näringsliv och idrottsliv och därmed skapa framgångskoncept till företag, förbund och föreningar?

Vill du ha möjligheten att utveckla varumärken och skapa fantastiska synergier mellan näringslivet och idrottslivet.
Har du även ett genuint intresse för digital marknadsföring och sport?
Då kan du vara rätt person för ISP Sports & Marketing. ”Lets win Together”

Som Digital Marketing Manager driver du det strategiska och det operativa marknadsarbetet utefter uppsatta syften och mål i enlighet med planerad marknadsstrategi.
Målet är att utveckla, modernisera och stärka varumärken för ISP och dess uppdragsgivare.

Läs mer om tjänsten här:
https://www.onepartnergroup.se/lediga-jobb/goteborg/digital-marketing-manager-till-isp-sports-marketing/

ISP – In Sports Promotion verkar i den mixade zonen mellan näringsliv och idrottsliv. Där levererar vi framgångskoncept till företag, förbund och föreningar; det har vi gjort sedan 1985. Dels handlar det om företag som vill utveckla och modernisera sin marknadsföring, både när det gäller exponering och att stärka varumärket. ISP har också modellen att utveckla och maximera intäkterna för förbund och föreningar, där båda partner blir vinnare

Vi söker en Nationell försäljningschef till Forza Football!

För en vecka sedan kunde vi stolt presentera att ISP ingått ett samarbetsavtal med Forza Football som innebär att ISP Sport övertar ansvaret för försäljningen av de nationella rättigheterna av exponering i den internationellt uppmärksammade appen Forza Football.

Nu söker vi därför efter en erfaren säljare med en digitalexpertis och som förmedlar kunskap, trygghet och förtroende!

Är du Forzas nya stjärna? Har du drivet och engagemanget att leda och utveckla Forzas nya Nationella säljavdelning?
Då ska du söka tjänsten som Forzas säljande säljchef.  Bor du i Göteborg eller Stockholm ? Vilket som går bra för att söka denna tjänst!

Fotbollsappen Forza Football finns idag på 26 språk och erbjuder laguppställningar, liveresultat och matchbilder från 500 av världens främsta fotbollsligor.
Appen har årligen fem miljoner unika användare över hela världen och antalet nya användare strömmar till i en allt snabbare takt.

Vill du veta mer eller kanske söka tjänsten? Följ denna länk https://www.onepartnergroup.se/lediga-jobb/goteborg/nationell-forsaljningschef-till-forza/

ISP – In Sports Promotion verkar i den mixade zonen mellan näringsliv och idrottsliv. Där levererar vi framgångskoncept till företag, förbund och föreningar; det har vi gjort sedan 1985. Dels handlar det om företag som vill utveckla och modernisera sin marknadsföring, både när det gäller exponering och att stärka varumärket. ISP har också modellen att utveckla och maximera intäkterna för förbund och föreningar, där båda partner blir vinnare

ISP Sport övertar nationella rättigheterna av digital exponering i appen Forza Football

Rättighetsbolaget ISP Sport har tecknat ett samarbetsavtal med Forza Football som innebär att ISP Sport övertar ansvaret för försäljningen av de nationella rättigheterna av exponering i den internationellt uppmärksammade appen Forza Football. – Avtalet innebär att ISP nu på allvar etablerar sig på den digitala scenen och tar ett viktigt steg mot en etablering på den internationella arenan inom sports marketing, säger Andreas Ottermark, vd på ISP Sport. 

Genom det nya avtalet förstärks Forza Footballs försäljningsorganisation med två personer från ISP som tar med sig ett etablerat kontaktnät och en beprövad försäljningsmodell av exponering i anslutning till idrottsupplevelser in i organisationen.

– Det är i grund och botten samma framgångsrika modell som vi arbetar med tillsammans med bland andra Djurgården Fotboll, Djurgården Hockey, Malmö Redhawks och Svenska Skidförbundet. Där vi på plats hos klubbarna och förbunden sköter försäljningen av olika kommersiella rättigheter.

ISP Sport är ett snabbväxande bolag som redan överträffat de ambitiösa tillväxtmålen för i år, där omsättningen ökat med mer än 500 procent de fyra senaste åren, från 30 till cirka 150 miljoner kronor. För Andreas Ottermark innebär det nya samarbetet också en viktig pusselbit i företagets fortsatta tillväxtstrategi, som i år belönats med Dagens Industris utmärkelse DI Gasell.

– För oss är avtalet med Forza Football ett stort och viktigt avtal som innebär att vi kan växa tillsammans som företag. Jag ser framför mig en utveckling där vi de kommande åren organiserar liknande försäljningsorganisationer i länder där Forza Football redan idag har många användare som exempelvis i Danmark och i Italien, säger Andreas Ottermark

Fotbollsappen Forza Football finns idag på 26 språk och erbjuder laguppställningar, liveresultat och matchbilder från 500 av världens främsta fotbollsligor. Appen har årligen fem miljoner unika användare över hela världen och antalet nya användare strömmar till i en allt snabbare takt.

– Vår vision är att göra fotbollsvärlden till en bättre plats och tillgänglig för alla. Forza Fooballs produktstrategi är att täcka alla fotbollsmatcher i hela världen och leverera liveresultat från 10 miljoner matcher i veckan. Genom det nya samarbetet med ISP Sport kan vi öka våra intäkter och fokusera på att täcka alla matcher i hela världen, säger Patrik Arnesson, vd på Forza Football.

För mer information:

Andreas Ottermark, vd ISP Sport. Tel: 0706-30 58 80. E-post: andreas@isp-sport.se

Patrik Arnesson, vd Forza Football. Tel: 0703-48 32 22. E-post: patrik@forzafootball.com

www.isp-sport.se

www.forzafootball.com

ISP – In Sports Promotion verkar i den mixade zonen mellan näringsliv och idrottsliv. Där levererar vi framgångskoncept till företag, förbund och föreningar; det har vi gjort sedan 1985. Dels handlar det om företag som vill utveckla och modernisera sin marknadsföring, både när det gäller exponering och att stärka varumärket. ISP har också modellen att utveckla och maximera intäkterna till förbund och föreningar, där alla parter blir vinnare. 

Välkommen till ISP, Patric!

Vi vill välkomna vår senaste medarbetare Patric Sandin, till ISP-gänget!
Patric kommer att ansluta sig som säljare till vårt gäng i Uppsala och Almtuna IS. Patric har lång erfarenhet inom Försäljning & Marknad. Han har även drivit eget bolag i flera år. Nu är han redo för nya utmaningar och vi är glada att han vill vara med på ISP’s resa framåt.

Kort info om Patric Sandin:
Patric Sandin 49 år.
Positiv och glad gubbe/kille..
Bor i Uppsala med sin fru Helena.
Två söner som är utflugna hockeyspelare i Rögle och Toronto.
Älskar familj, idrott, golf och livet på landstället utanför Öregrund.
Arbetat med marknad och försäljning hela livet.
Egen företagare inom golfbranschen 1996-2010
Säljansvarig på Nike golf 2010-2013
Säljansvarig på hitta.se och bytbil.com 2013-2014
Marknadschef på Almtuna IS 2014-2017

ISP – In Sports Promotion verkar i den mixade zonen mellan näringsliv och idrottsliv. Där levererar vi framgångskoncept till företag, förbund och föreningar; det har vi gjort sedan 1985. Dels handlar det om företag som vill utveckla och modernisera sin marknadsföring, både när det gäller exponering och att stärka varumärket. ISP har också modellen att utveckla och maximera intäkterna för förbund och föreningar, där båda partner blir vinnare.

Vi söker en VD-Koordinator till vårt kontor i Göteborg!

Rättighetsbolaget ISP Sport ser över och stärker upp organisationen på flera håll för den fortsatta expansionen.
Det kommer att komma ut flera spännande tjänster löpande inom den närmaste tiden, så håll utkik, kanske är det dig vi letar efter?

Nu söker vi en erfaren och strukturerad VD-Koordinator.

I denna roll får du möjlighet att arbeta i ett kreativt bolag med en kreativ VD.
Dina dagar kommer att innehålla allt ifrån att skapa presentationer i Power Point och arbeta i Indesign till att sätta rutiner och följa upp dem på daglig basis.

Vill du veta mer om tjänsten? klicka på länken:
https://www.onepartnergroup.se/lediga-jobb/goteborg/vd-koordinator-till-isp-sports-marketing-ab/

ISP är ett snabbväxande bolag som redan överträffat de ambitiösa tillväxtmålen, där omsättningen ökat med mer än 500% de senaste 4 åren.

ISP – In Sports Promotion verkar i den mixade zonen mellan näringsliv och idrottsliv. Där levererar vi framgångskoncept till företag, förbund och föreningar; det har vi gjort sedan 1985. Dels handlar det om företag som vill utveckla och modernisera sin marknadsföring, både när det gäller exponering och att stärka varumärket. ISP har också modellen att utveckla och maximera intäkterna för förbund och föreningar, där båda partner blir vinnare.